donderdag 18 februari 2016

Vervolg toe-up sokken en slabje

De uitdaging om toe-up sokken te maken is toch wel groot.
Mijn eerste sok is eindelijk af, maar helemaal tevreden over het resultaat ben ik niet of (nog) niet, want ik ben niet van plan om na het eerste paar te stoppen hierdoor.
De hiel vind ik niet zo geslaagd, maar ik vond ondertussen al 2 andere hielen om uit te testen.

Dan nu de sok.


vooraanzicht.


zij-aanzicht.


zo ziet ze er dus uit.
Ziet iemand de fout?
Ik vergat in het been alles in ajour te breien, dus "eigen ontwerp" zou ik zeggen.

Verder maakte ik voor Liene nog een nieuwe slab.


Sorry voor het gekreukte stof, ik vergat het eerst te strijken.


En zoals steeds versierd met een labeltje.


Nog even pronken met een foto van onze kleine meid.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten