dinsdag 15 maart 2016

Poppendag vergeten en post

Nu pas merk ik dat het dinsdag is en de poppendag hier weer zonder meer voorbij is gegaan.
Volgende week beloof ik echt wel beterschap, niet dat ik iets kan maken nu, breien is helaas onmogelijk nu en dat zal vrees ik nog een tijdje zo zijn tot mijn grote spijt.
Maar verhaaltjes vertellen kan wel en dat gaan we dan de volgende weken ook doen.
Van Frouwien heb ik nog iets in voorraad en ook hier valt wel weer wat te vertellen over de poppen die hun best weer doen sinds ik hier wat "gehandicapt" ben, er wordt duchtig van geprofiteerd moet ik zeggen.

De dagen gaan voorbij zoals niks, elke dag komt de verpleging me verzorgen en verder ben ik ondertussen een fan van het wielrennen geworden (was ik al een beetje hoor) en nu is er bijna elke dag een wielerwedstrijd te volgen.

Vandaag kreeg ik hele leuke post van Anita.


Van zo'n vrolijke kaart voel je je toch meteen al beter!
Dankjewel Anita!!

Mijn linkerhand ziet er nu zo uit.


Eind van de week mogen de draadjes uit de vleeswonde die ik had, maar mijn pink en wijsvinger moeten gedurende 6 weken aan elkaar getaped blijven, buddytaping heet dat.
Maar dat maakt dat je niet veel kan, het mag ook niet nat worden, nog zoiets en je kan je vingers helemaal niet goed buigen zo, ook deels door de pinnen in mijn pink natuurlijk.


Mijn rechterhand is al veel beter, maar ook nog niet volledig hersteld van de verstuiking.
Een volle waterkoker opheffen of een volle kan koffie lukt nog niet of een fles water opendraaien is ongelooflijk moeilijk nu, maar het betert wel, ik heb al wel meer kracht dan vorige week.

Verder kan ik nog vertellen dat ik een nieuw boek aankocht.


De laatste tijd ben ik weer helemaal in de ban van sokken en dit leek me een leuk boek.
Helaas zal ik er nog niet meteen iets uit kunnen breien.

Verder was mijn zus op bezoek in het weekend, ze bracht deze mooie bloemen mee.


En ook wat leesvoer voor me.


Ook heeft ze gepoetst en gewassen en wat gekookt.

Dankjewel zus!!!

Veel Liefs - Knus Zus - Vriendschap kaarten - Kaartje2go:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten