dinsdag 1 maart 2016

Poppendag

Eerst en vooral wil ik iets melden, ik heb problemen met mijn blog, eerder al begonnen doordat enkle mensen met een google+-account nog konden reageren en op mijn laatste blogje krijg ik helemaal geen reacties meer binnen, enkel nog in mijn mailbox.
Let dus op, waar het aan ligt weet ik niet, ik heb in elk geval niks veranderd.

Niet fijn om te blijven bloggen als er zich steeds weer problemen voordoen zonder dat jij iets veranderd hebt, geen motivatie om te blijven bloggen.

Dan nu poppendag!

Nee, ik heb niks meer gebreid aan mijn knuffeltje helaas, er hebben zich andere prioriteiten voorgedaan, zowel op breigebied als op het gebied van zorgen voor mijn man.

Maar, ik heb ander leuk nieuws te vertellen.
Via Jacky, een dame die bevriend is met Haakjuffie, heb ik een hele leuke verrassing gekregen.
Deze verrassing kwam namelijk van Haakjuffie, die ze al langer meegaf met Jacky, maar door alle gebeurtenissen ben ik pas onlangs bij Jacky geraakt om ze op te halen.

Ik mocht namelijk uit een aantal zakken kleertjes uitzoeken voor Saartje, het poppetje dat hier aan de zijkant van de blog staat en dat ik van Haakjuffie cadeau kreeg.
Nu, verschiet niet van het aantal wat ik jullie laat zien en kijk mee en bewonder de kunst waarmee Haakjuffie de prachtigste setjes tevoorschijn tovert met naald en draad, het ene al mooier dan het andere.


Saartje koos al meteen een nieuwe outfit en showt hem met plezier!


Ook Lily had geluk en vond een nieuwe jas die perfect paste, met capuchon.


Schattig niet?

Dan nu de kleertjes


let op de sporttas links onder en daarnaast allemaal schoentjes en sokjes, schattige 


broekjes, bloesjes en kleedjes,


zowel gebreid, als in leuke stofjes zoals T-shirt stof, spijkerstof,


katoen, velours, kortom Haakjuffie is hier toch wel een krak in vind ik.


Zelf vind ik alles even mooi en Saartje is natuurlijk in de wolken, in 1 klap een hele kleerkast vol


met de schattigste dingen die je je kan indenken.

DANKJEWEL HAAKJUFFIE!

De poppen zijn je eeuwig dankbaar!


Nog even wat showen, Lily vond nog een prachtig gebreid vest voor haar, 


mooi versierd met bloemetjes op de rug en schattige knoopjes vooraan, er was zelfs een bijpassende sjaal bij!

Je kan je wel voorstellen wat een drukte het hier geweest is met Saartje en Lily om alles uit te pakken, uit te zoeken en te passen.


Vergeet de andere poppenmoeders niet:


- Es,
Jannie,
Mariam,

En we hebben een nieuwkomer:
een dame die barbiepoppen wil gaan aankleden.


Als je ook mee wilt doen op poppendag, voor een keer of voor regelmatig, laat het weten! Dan wordt het lijstje weer wat langer! Het is zo leuk om ideetjes te delen en elkaar te inspireren! Er staan alweer wat nieuwe namen bij, gezellig! 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten