dinsdag 19 april 2016

Dinsdag poppendag

Ja, een poppendag moet er toch zijn, ook al heb ik niks nieuws gemaakt.

Misschien hadden jullie het niet gedacht, maar zonder gezelschap zijn we niet weggeraakt naar Zeeland, we kregen een logee mee!


Moeke, wat ben je hier allemaal klaar aan het zetten??  Je bent aan het inpakken zie ik, moet je weer naar het ziekenhuis misschien?

Nee hoor Lily, we gaan een paar daagjes weg.


Hmmm, een paar daagjes weg, zomaar..... en waar gaan jullie naartoe?  Mag ik ook mee misschien?  Is er nog wat plaats in jullie tas voor mijn spullen?

Dat weet ik niet hoor, we zullen eens overleggen.

En dat overleggen draaide natuurlijk op het meegaan van Lily uit!


Kijk hoe ze geniet om vooraan in de auto te zitten en rond te kijken.


Eenmaal aangekomen werd de kamer duchtig geïnspecteerd en goedgekeurd (gelukkig).


Hier waren we op bezoek in Yerseke en deze paal met aan 4 zijden tekst en bovenop die potten met stokken erin stonden voor de bakker, natuurlijk moest ze hiermee op de foto.


Ook hier aan het VVV-kantoor van Yerseke stond de dame erop om een kiekje te maken.


Gelukkig was Jos af en toe bereid om haar ook even te dragen want overal moest ze mee naartoe in de tas en mee rondkijken.


Hier de twee even uitrustend op een bank in Zierikzee.

In Middelburg konden we geen foto's maken omdat het bijna de hele tijd regende waardoor we ook sneller naar het hotel terugmoesten.
Maar verder is het prima meegevallen, ze mag nog mee als ze zich zo gedraagt.


Vergeet de andere poppenmoeders niet:


- Es,
Jannie,
Als je ook mee wilt doen op poppendag, voor een keer of voor regelmatig, laat het weten! Dan wordt het lijstje weer wat langer! Het is zo leuk om ideetjes te delen en elkaar te inspireren! 


11 opmerkingen:

  1. Die Jos van jou moet wel echt een topper zijn: niet alleen jouw favoriet, maar ook al de grootste vriend van Liene en nu ook nog eens van Lily! Haha, geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze heeft het weer mooi voor elkaar gekregen. Het beste plaatsje had ze.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat jullie even weg waren en leuk dat Lily mee was! Jammer van de regendag!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat lief van Jos dat hij met Lily wil poseren! Fijn dat jullie lekker hebben kunnen genieten van 'Even weg uit eigen huis".
    Ik hoop dat het gister goed is gegaan en dat je weinig napijn hebt!
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fantastisch zo'n Jos! gezellig zo met zijn drietjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook ik hoop dat het gisteren goed is gegaan en dat het meevalt met de pijn. Die Lily ze heeft de smaak te pakken, fijn met jullie mee op pad. Maar het is ook wel weer gezellig :) groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha die lieve Jos, die zit zo braaf te poseren met Lily op een bankje en in de tas. Lily boft maar dat ze met jullie mee mocht, jammer van de regen, maar zo te zien hebben jullie het toch fijn gehad
    groetjes jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Voor Lily is het gezellig dat ze mee mocht, maar ook voor jullie. Zo zie je de wereld eens van haar kant.
    Groetjes, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk dat Lily meeging. Zo konden we ook meegenieten van de bezienswaardigheden. Mijn Pukkie gaat volgende maand ook mee. Die gaat ook altijd mee op vakantie :). Ik heb eindelijk ook weer een poppenblog geschreven. Wat leuk dat de bloggerslijst hiervoor lekker gegroeid is! Groetjes, Mariam

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik zie meneer Mier nog niet met één van mijn poppenkinderen poseren!

    BeantwoordenVerwijderen