zondag 18 december 2016

Cadeautje en sokken

Hoe het komt weet ik niet, maar ik lijd eigenlijk aan een sokkenverslaving.
Erg kan je misschien denken, maar ik denk er helemaal zo niet over, ik vind het ontspannend en een uitdaging om steeds nieuwe leuke patronen te vinden van sokken want ik brei zelden 2x hetzelfde patroon.

Daarom ben ik toch maar weer met een paar gestart voor mezelf (of als ik ondertussen iemand vind die ze wilt).

Hier het begin.


Een heel leuk patroontje weer, ik hoop dat het wat zichtbaar is op de foto.

Verder deed ik mezelf nog wat cadeau, namelijk dit.


Een sokkenboek natuurlijk!!!!  Met hele mooie uitdagingen om te breien zoals op de titelpagina en


ook dit boek schafte ik me aan, dit is ook nog iets wat ik zou willen leren.

Dinsdag is het weer poppendag, komen jullie kijken???

Ik alvast wel!


12 opmerkingen:

  1. mooi en altijd fijn om sokken op de pen te hebben

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Grappig dat jij geniet van dikken breien, terwijl het voor mij meer een 'moeten' is. Dat sokkenboek ziet wr heel mooi uit, oh die sokken op de omslag, prachtig!
    Het andere boek gaat je vast nog wel van pas komen. Lekker om alvast te bladeren en te denken.
    Groetjes weer en een fijne zondag

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie sokken, ik houd het bij gewone sokken maar wel met vrolijk gekkeurd garen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige sokken !!! Wou dat ik het kon!

    Fijne Feestdagen, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat prachtig, kan er ook niets van, en al helemaal niet met 4 naalden!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha, je zou je anders toch maar vervelen ;-)
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi sokken! Knap patroontje zit erin.
    Ik ben bezig met sokken haken, heel anders maar heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het zijn altijd van die prachtige sokken. Geniet ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is toch een leuke verslaving zeg. En ook nog nuttig.
    Voorlopig heb je weer inspiratie genoeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie boeken, kun je weer prachtige ideeën op doen ...
    Sokken breien blijft leuk, al denk ik dat jij er meer maakt dan ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lekker dus aan het breien. Ik kan het niet. Maar misschien een leuk plan voor 2017.

    BeantwoordenVerwijderen